Sista Januari

God Morgon!

Jag sov länge idag, det var trevligt.

Idag vid 7 ska jag på Dajana bananas 18 års fest, det blir säkert kul. Som ni säkert vet är detdär med kläder inte min starkaste sida. Faktum är att jag har det motsatta problemet. Alla kompisar shoppar 24/7 vilket gör att de får shoppingsförbud av sina föräldrar. Mina päron tjatar på mej att jag äntligen ska ta å köpa något, haha..Asså...Jag gillar bara att shoppa sommarkläder så det ska jag göra i år..
I alla fall ska jag ta på mej min klänning som jag köpte till min kusins bröllop. Ingen höjdare, men jag har inget annat :P

´Nu ska jag chilla hela dan, vet faktiskt inte om jag ska plugga nåt. Känner att jag behöver en paus från skolan.

Jag har börjat lyssna på Britney Spears låtar på youtube. Min favo just nu är "Circus" från hennes senaste platta, men jag tycker denhär " Outrageous"  som är några år gammal är rätt bra oxå!


Här är videon som aldrig blev klar-för att hon stukat foten på inspelningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0