Rätt bra start på året?

Mjauw!

Kollade ni på horoskopet som jag tipsade om igår?:D...asså...Vädurens år förutspås som något fantastiskt, så jag får väl hoppas haha :D...

Min pappa väckte mej i morse (eller..kl 11 det är ju typ nästan eftermiddag) och utbrast:
" Ska du sova såhär länge därborta i Kalifornien oxå?"...Då förstod jag direkt att mitt 10-års långa tjatande togs upp den morgonen....Vågar inte hoppas för mycket, återkommer när jag vet mer...Måste tänka och planera lite...Hoppas det blir sådär kul som jag hoppas på, detta är grymt beroende på andra människor, så denna gång kan man inte säga att det blir som man gör det till eller nåt sånt....

Nu ska jag kolla på nån himla komedi...Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0