PLOCKA GODIS MED HÄNDERNA???????????!!!!!!!!

GAh!
Bitch-carro kom fram på riktigt idag!
Var inne på Ica och handlade lösviktsgodis. Denna gång såg man ingen snorig unge utan EN VUXEN kvinna som stoppade sina äckliga händer i lådorna och plockade godis på det sättet!!!!!!!!!....Jag började kolla snett på henne, men hon reagerade inte. Sedan gick hon iväg till diskmedlerna precis bakom, så jag ropade dit mamma, å berättade det högsta jag kunde, att det var en kärring där som plockat godis med händerna. Till min stora glädje gick kärrigen förbi igen för hon skulle till mjölken, så jag passade på så högt som möjligt att förklara för min alldelles ointresserade mamma att:
"DET FINNS SÅ JÄVLA EFTERBLIVNA MÄNNISKOR SOM TAR GODIS MED SINA ÄCKLIGA HÄNDER"...Haha, jag ropade det tydligt efter henne oxå...
Kvinnan kollade bak med en sur min några gånger..Sedan försvann hon...
Måste bara tillägga att det var en ful kärring, med en ful unge i en ful barnvagn oxå. White trash here we go!


Asså!!!!JÄVLA IDIOOOOTEEER!!!Visst om man är 5 år men vuxna människor???!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Carro, carro, carro..... ;)

2009-01-17 @ 20:49:15
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Aho

Åh baby <3 den sidan vill jag se oftare.

2009-01-17 @ 22:29:43
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0