Januari och Kräftskiva?

Nu har jag läst fysiken. Har inte gjort ett enda tal, utan har LÄÄÄÄST

....I skolan dissikerade vi kräftor...Sedan hade vi vår första lektion i internationella relationer. Med vår rolige professor Andreas.

Jag blev just väldigt irriterad på våra kära vänner i väst. Nej, inte norrmännen, utan våra kära Amerikaner. Faders kompis, som för tillfället infinner sig i LA (åker lite fram å tebax) berättade lite om deras dumma syn på saker å ting. Han framförde våra Svenska värderingar om att endel grejer ska vara skattefinansierade, tex sjukvård. Då utbrast en dum liten redneck, whitetrash snubbe(u name it) att det skulle vara VÄRSTA kommunismen och blev aslack att man kritiserade usa....! haha, lixom sånna som honom skulle ju gynnas utav det IDIOT.
Okej, jag åker gärna till landet igen. Men jag tror nog inte jag skulle klara av att bo där.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0