Galen dag i Stan

Jag återvände för ett tag sen från stan :D
Var ju där med en massa människor...(Mickis,Malin,Diana,Simon,Aho,Andreas)

Mitt första köp var min efterlängtade Boomerang jacka som var på rea wiiiiie :D, sedan gick vi till gamla stan. Påvägen dit (typ vid riksdagen) så fick vi för oss att slänga var sin enkrona i vattnet och önska oss nåt....Medans vi stod där och väntade på att få slänga iväg det så kom en amerikanska och fotade oss XD...Vad var det hon sa nu igen? Glömde...Sedan letade vi efter ett fik i hela gamla stan, men alla var fulla...(alla fiken asså...inte vi).....Tillslut hittade vi ett och där drack majoriteten av oss varm oboy för 39 kr. Sedan hörde inte jag när mina föräldrar ringde. Så helt plötsligt så ringde de till Andreas istället. De trodde jag hade tappat bort min mobil :O:O:O:O. Sedan gick vi ut därifrån och så kom en utländsk man och frågade om ett diskotek...Simon rådde denne till nåt place på medborgarplatsen som denne man tyckte var svårt att uttala :D....Sedan kollade vi i en massa "arga affärer"....

Varför berättar jag om mitt stadsbesök?
Jag ska gå och kolla på 90210 snart

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh det låte ju som en awesome present alltså! :D

2009-01-06 @ 14:45:46
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0