Friday

God kväll!

Jag smakade för första gången i mitt liv sånadära salt&vinäger chips..Helt ok, bara så...sura...

Idag var en ganska lustig dag. På första Kemin så började Diana å Kim sjunga "i DEXTERS LABORATORIUM" som jag förövrigt oxå kan hela texten på. Var min favo serie ett tag...Iaf, vår käre kemi lärare Said sa "Sjunger ni i kör?" "Ni borde vara med i körslaget" hahahahaha XD...Sen på labben visade han upp en laboration. HAHAHA..Haha, han skulle droppa ner Saltsyra i en bägare med Natriumhydroxid....Haha självklart sa han grejer som vi snusk-pellar misstolkade som: " Bara några droppar till" " De sista dropparna är viktigast" "Snaart" osv...

HAHAHAAHAHAHAHA...Fick nyligen att Andreas blev uppmanad att hälla vatten i ansiktet på andra kemipasset XD av Said...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0