Dianas 18 års dag =)

MJAOOOOO!

Fysikprov på hela kursen är vad vi hade idag....Det sög och jag kommer få ig, men vet ni?Jag är för trött för att bry mej. Efter så hade vi en lång rast, så jag och födelsedagsbarnet Diana gick till centrum å käka falafel tallrik :). Sedan hade vi Sam där vi disskuterade 11 september och olika konspirationsteorier...Det var mest som en extra fysiklektion, då det handlade om krafter och hur torn kan rasa....

Jag lyckades tappa min mobil i marken idag igen! Den kommer gå sönder snart...

Nu tycker jag att alla vi går in på Dianas blogg och gratulerar denna sötnos, för hon fyller 18 idag <33 :)


Nu är detta inget lagbrott längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0