ARGGGGGGGGG

Åhgdgsedhjssssssssssssssjdkdjdjdj JAG ÄR SÅ AAAAAAAAAAAAAAARG

Jag vet inte varför, men varenda kommentar, ord och människa jag hör nu får mej att DAMPA. VEt inte vad det beror på GAAAAAAAAAAAAH...Asså är så trött på sega människor, därmed mej själv..ÅÅH JAG HATAR FOLK JAG VILL BO ISOLERAD I EN GROTTA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Fast jag älskar mina vänner, ni behöver inte vara rädda, er är jag inte sur på <333

Nej, detta är inte pms, jag lovar!

JAG ÄR BARA LACK PÅ FOLK SOM ALDRIG FATTAR NÅGOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I wanna do bad things with u. Fast rättare sagt "mean things to u"

Kommentarer
Postat av: Diana

till vem? :o

2009-01-25 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0