<3Snow

Okej..Jag vet att jag alltid sagt att jag drömmer om att bo i ett varmt land. Faktum är att jag fotfarande vill det. Men. En sak jag måste erkänna är att jag gillar snö... Visst skapar snö kaos och så, men det är så mysigt att gå ute på kvällarna å allt är så snöigt och vackert. Plusgraderna nu är också trevliga. Men...Jag saknar ändå snön. Om jag nu får för mej att emigrera till ett varmt land (haha) i framtiden, tänker jag fan i mej se till att det är några snöiga berg i närheten som man kan åka upp till...




Jag vill nästan gå och sova..Men jag kan inte sova såhär tidigt för då ligger jag bara å tänker på en massa onödiga saker. Sedan börjar jag drömma om exakt samma person/er som jag drömt om de senaste veckorna...Tragiskt att man inte ens känner dem på riktigtXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0