Juldagen

God Morgon! =)

Igår var det julafton för er som missat det. Det var jag, mor, far, min moster och hennes man som firade detta här hos oss. Min bror ville ju fira jul på Malta med sin girlfriend, och min mormor orkade inte komma hit, så det vart lixom bara vi fem. När de åkt hem gick jag å kim till kyrkan å övade på våra julsånger. På midnattsmässan såg man många bekanta ansikten och sången gick bra tycker jag. Efteråt var det en massa prat med den ena och den andra...Sen traskade kim,jag,mina föräldrar och kims far hemmåt. Det var trevlans.

Men? Glömde nästan berätta om presenterna. Nåväl jag fick en klänning, hörlurar, usbminne, presentkort och annat krafs...

Idag känns bara allt så jobbigt å vädret gillar jag inte heller. Är ännu oklart om vi ska till min moster idag..känns lite onödigt, med tanke på att vi ägnade gårdagen med dom...Jaja, vi får se...

Ha en fortsatt God Jul sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0