Årsresumé-Lista

Nu kommer ni säkert tro att jag snodde denna lista av Kenza, men icke! Det gjorde jag inte. Snodde den av Malin för rätt länge sen, har bara inte pallat besvara den förens nu....


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Öh? Man gör väl något nytt varje dag?

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Vänner å vänner, min syssling Linda blev efter många försök äntligen mamma :)

4. Dog någon som stod dig nära?: En i min släkt dog, han var gammal dock så han hade haft ett långt och fint liv :)

5.Vilka länder besökte du?: Ehhmm...Slovakien på våren...På sommaren Polen, Tjeckien, Slovakien, Österrike...På hösten Storbritannien...

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Hmm..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Suger på datum..

8. Vad var din största framgång 2009?: I dunno..Framgång?

9. Största misstaget du kan komma på?:
Misstag?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja, jag hade en läskig förkylning i September, men that´s it i princip

11. Bästa köpet?: Jag vet inte? denna dator? nejmen...

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Haha jag vet inte, Sushi?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Säkert

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Live your life-Rihanna and Jay-z, I know u want me-Pitbulll, If u seek Amy-Britney Spears, Losing u-Dead by april. HELT ENKELT ALLT SOM SPELADES PÅ RADIO.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Pluggat?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: .Suttit vid facebook?

18. Hur tillbringar du julen?: Home...Och i kyrkan :)

19. Blev du kär i år?: ehhm

20. Favoritprogram på TV?: Gossip Girl, DH....

21. Bästa boken du läste i år?: Läste bara 2 böcker utöver dom jag läste i skolan, men vet inte riktigt..

22. Största musikaliska upptäckten?: Att Kim äger på singstar :D..Fast jag har vetat detdär om att hon sjunger som tusen änglar i åratal ;)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Önskade mig inget.

25. Något du önskade dig men inte fick?: önskade mig?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Vill ni veta? Säkert?..Okej, satt på ett Ryanair plan. Var nära att Magnus (familjens bekant som var på planet) bad the cabin crew att ropa ut i högtalarna att jag fyller år. Behöver jag fortsätta? nää..Fick sushi när jag kom hem iaf...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Javisst

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: FJÅÅÅRTIIIZZZ :D..Nej men helt ärligt ingen aning.

29. Vad fick dig att må bra?: Kompisar å chilichips?

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Zlatan? nää...uuäh, är inte sugen på kändisar...

31. Vem saknade du?: Säkert flera olika

32. De bästa nya människorna du träffade?: Vad är detta för hemsk fråga? Alla människor jag träffade var värda att träffa så alla e braiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0