let´s have some fun this beat is sick

häj..

Idag har jag haft en lektion. Matte....Sen satt jag i matsalen med aho ock pickan i typ 2 timmar, och sen gick vi till centrum där jag fick köpa cider åt snorungarna...Haha, jag kommer bli anmäld för langning....

En viss blondin vid namn Veronica har smittat mig med sin förkylning. Smart som jag var smakade jag av hennes mangoalkoläsk eller vad det nu var i fredags....Great, så nu har jag ont i halsen....SKÄMS VERONICA! ;D

Och så skrev domdär töntarna från expen ett mail om att jag inte har fått biologi B för att jag får för mkt poäng då...Haha, de har inte fattat att jag valde bort idrott B....Måste gå å snacka med dom imorrn, fan va jobbiga dom ska vara hela tiden....


Så nu ska jag dricka ännu mer té....

Ciao


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag har också det, och alla verkar ha det nu så det är

2009-08-31 @ 19:17:26
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag har också det, och alla verkar ha det nu så det är SVININFLUENSAN SOM HAR KOMMIT FÖR ATT TA OSS!

2009-08-31 @ 19:17:39
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0