koh phangan stockholm <3

Hej :)

Idag var jag i stan med Alex och Marko. Vi åt på den snygga thai-restaurangen koh-phangan. Gott och bra pris (dagens luch för 69), sen käkade vi glass på AH:s ( ja känner han som äger placet men han känner aldrig igen mig, bara när jag går dit med pappa :((( ).....Sen kollade vi på skolsaker...Alex å ja köpte några block....

På tåget hem råkade jag sätta mig brevid Malin..Haha! Det var kul å snacka med henne...Upptäckte att vi har ungefär samma framtidsplaner. Jag har nämligen börjat få ett hum om vad jag vill göra ungefär, men jag vetefan vad jobbet heter eller vilken utbildning man behöver. Men jag misstänker att Samhälle B är något att läsa...Så jag ska kanske välja till det om det ännu finns plats..Då behöver jag utöka mitt program med 50 poäng bara...Om jag skippar idrott B så att säga...Funtar på att göra det faktiskt. Hellre sam än nå jävla ledarskapsskit som man bara får G i ändå!!!




Snygga restaurangen/baren koh phangan..Verkligen lyckats få in dendär thailand-känslan..Måste vara jättecoolt där på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0