Första dagen i skolan

Hej =)

Idag var ju då den första dagen i skolan. Hade bara en jävla matte D lektion. Sen gick jag å fyllde i lite papper om att få byta ut idrott B mot Biologi B... Sen satt jag å räkna lite matte med Andreas och en tjej från grannklassen.

Gah. Idag ringde de från MC donalds på hamngatan å sa att jag skulle komma på interviju imorgon. Man jobbar lördag eller söndag+en eftermiddag/kväll i veckan. Får se hur det blir för alltså den enda eftermiddagen i veckan jag egentligen kan är på måndag. Jag tar inte dethär jobbet för varje pris lixom. Så går det inte är det bara too bad. Söka nästa helt enkelt =)

Nej jag ska inte räkna på min matteläxa i matte D. FUCK U ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0