Förkyld?Okej, men tjata inte om det!

Hej!

Imorse blev jag sur. På pappa. Han och endel andra människor äääälskar att gå runt och säga att dom är förkylda! Okej, jag vet men måste du gå runt och TJATA OM DET?!...Tvätta händerna istället å håll käft lixom!....Jag får ju inte bli smittad nu när jag har en så kul helg framför mig. Jag menar, vad vore en kräftskiva/filmkväll hos veronica utan mig? Eller vad  något besök hos moster på lördagen (som jag vill skippa och istället svulla chilichips med nån frivillig människa)?!....Ingenting!Nej just det! Jag är en för viktig person.

Jag hade iaf en lektion idag (religion) där vi gfick sitta och gissa saker om varandra och sedan om läraren.

Jag skulle vilja ha svart nagellack. Aho, du är min stilikon =) ;P


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag har faktiskt aldrig smakat chilichips, men det verkar gott. Om du vill kan jag vara din frivilliga person :P

2009-08-26 @ 17:15:03
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Diana

HAHA jag dödar alla i min närhet med spriiiiiiii :D

2009-08-27 @ 19:37:19
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0