donken

Hej :P

Så idag efter skolans glassiga dag (matte&svenska där vi fick glass) åkte jag till stan för denna arbetsinterviju. När jag kom dit så bad dom mig gå ner till lobbyn. Sen kom en till tjej i min ålder å vi började snacka. Sen kom typ 3 pers till haha XD. Sen kom sena chefen och började dela ut formulär som vi skulle fylla i. Sen intervijuade hon oss en och en, vi fick sprida ut oss lite på restaurangen haha. Själva intervijun var hur najs som helt, hon var skittrevlig och allt =). Återkommer inom en vecka. Grejen är att jag tänkte gå till typ ica här å bara helt random fråga om de inte behöver personal. Sen ska jag nog maila in lite telefonförsäljarjobb även fast endel vänner som har jobbat som det avråder mig :P....Helt enkelt så är jag inte så haj på MC länge, skulle lixom ha nåt mer chill.
Vi får se :P

Jaja utanför kultuthuset såg jag iaf en kändis jag inte kan namnet på. Minns inte XD. Iaf var det en tjej som bah "DÄR E JU HAN"...Jaja, ni vet domdär två krulliga bröderna typ? vafan heter dom?

Ps. Londonresan till höstlovet är bokad =)

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Jag vet inte ens vilka krullhåriga bröder du menar xD

Kul med London-resan :D

2009-08-26 @ 17:12:50
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0