oh shit

Varför Varför bli jag alltid förkyld när jag kommer hem från utlandet?! Har det nåt att göra med att man är lite immun med bakterierna här, men inte på andra platser?

Just nu är jag mycket avundsjuk på min Banan som ska åka till London! Själv vill jag bli kär i nåt ställe som ligger lite närmare Sverige än USA, och där man kan jobba utan att ha 100 tillstånd å shit. Tror London är ett bra alternativ då det är engelsktalande. Sen känns det som om alla under 20 som man pratar med, oavsett i Sverige eller i andra länder vill/planerar att åka dit för en lite längre vistelse.

Paris känns lite kört då jag läste spanska och inte franska...hmm...Barcelona? Vad tror ni? Vill ut på lite äventyr förr eller senare. This sucks. Tror att Aho skulle kunna övertyga mig om London :P

Nåväl, låt Fergie tala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0