Kort dag

Mjao =)

Idag hade vi biologi där vi bara satt och snackade om konstiga människor. Efter var det en jäkligt skum lunch. Sen var det engelska och där skulle vi redovisa våra små pjäser. Tror inte publiken fattade en grej. Det var när natta svarade åt mig. Det skulle vara så, men jag tror folk inte förstod det. Jag skulle ju vara en diskriminerad kvinna som inte får svara för sig själv..

Sen hade vu tydligen ingen sam så jag gick hem. Måste få ett klartecken av Kim att vi ska vara så badas och skippa int.rel. Har ju eget arbete så fuck it.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha lilla gumman, jag fattade det iaf :D

2009-04-02 @ 23:58:36
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0