Glass på sätet

HAHAHAHAHAHA!

Asså vilken kul dag :P.
Först juridik, sen kemi (Där jag fattar en massa :P), sen lunch, sen matteprov som gick dåligt som vanligt. Men jag bryr mig inte alls. För det var det som var efter  som var kul. Jag åkte till stan med Diana. En spänd tågresa, då en laglydig person som jag fick för sig att vara lite kriminell *host*. Men aja, jag är en fattig student. När vi kom fram gick vi till butricks för där skulle jag kolla efter mina röda plastmuggar till mitt amerikanska party. Hittade inga. Sen gick vi till Gallerian och åt glass. Diana och jag konstaterade att vattenmelonglassen smakade fejk- liksom allt annat med denna arom! Sen vart det lite affärer, hämta ut en otroligt prisvärd skjorta på Gant åt min mamma *not*. Jaja skit samma det var hemresan som var oslagbar!

Det tycker jag att ni får läsa om i Dianas blogg.

Resten av resan utan Diana var oxå kul, med folk som skäller ut en liten tjej som vill slänga ut sin glass på perrongen, och med pojkar som pekar fingret åt busschauffören.

Haha nu blir det återhämtning.

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha va underbart! Jag fattar inte ens att någon orkar läsa, haha! Blev nog det längsta blogginlägget ever! ;P

2009-04-24 @ 20:51:38
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0