Badminton&Belgisk choklad

MJAO!

Idag har jag haft två lektioner. Först matte och sen idrott. Idrotten var skoj. Vi körde badminton. Först körde vi två och två, sen blev det rundbadminton. Jag kom 3:a första gången och 2:a andra! Jag är rätt bra på badminton, om jag får lov att säga så. Vi kör ju härhemma på tomten på sommrarna (fast utan nät)..... Racketsporter e min grej, det är därför jag gick på tennis kanske....Bra att vara bra på någonting inom idrotten! (fast jag är ju skillad på skridskor och rockring oxå :P)

Jag har öppnat min belgiska choklad som jag fick i födelsedagspresent. Vet inte om det var nån bra idée för när man har en såndär stor chokladask med olika sorter, så känner man sig hela tiden tvingad att smaka alla! Sjukt jobbigt! En sort kanske e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0