Allt är toppen, right?

Vilken härlig dag!

Vi var hos farbror Kim idag och grillade! Jag, Alex, Marko, Diana, Aho, Natta, Mickis och Andreas =)
Det var härligt och jag solade som aldrig förr!
Vi håller tummarna för älskade hoe, som ska på date ikväll ;)

Så imorron åker jag...Har lite blandade feelings inför det...Dethär kan bli en av de roligare besöken i detta land. Hoppas allt går undan och jag går och leker med lite slovakiska ungdomar! Det skulle vara kul :)

Om vi inte hörs imorron, så säger jag hej då nu, jag ska försöka blogga därnere, men om jag inte gör det är det bara för att jag inte har lust/tid eller något att blogga om, haha....

Se ya


Kommentarer
Postat av: Aho

äh, date och date. det är ju bara att umgås! :P

2009-04-06 @ 19:26:32
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0