6

Nej!

Nu måste jag bara berätta en sak för er!

Denna sak är det faktum att jag bara omringas utav kåtbockar!
Vart jag än går! I skolan är det alltid nån som antastar mig eller tvingar mig att lyssna på snuskiga samtalsämnen eller skämt..... (Ja, Diana. Jag vet att jag uppför mig som en riktig kåtbock mot dig, men vår attraktion är en kemisk lag). Jag och mina vänner kan inte ha en enda filmkväll/tjejkväll utan en massa snack om fula saker.
När jag kommer hem och loggar in på facebook och dylikt ser jag dagligen, att mina utländska vänner sysslar med en massa sextest, och får resultat som "Ja, du tänker på det hela tiden. Du är otroligt kåt av dig.."..... Okej.. Men jag litar inte på någon längre!

Eller. En människa litar jag på. Min asexuella vän vem hon är!

Idag har jag förövrigt varit på ett elevrådsmöte. Det var....Långt....

Kommentarer
Postat av: Diana

Du gillar't så sluta klara!

2009-04-28 @ 11:09:32
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0