18 år och hemma igen =)

Ja..Då är man ju gammal då. Måste erkänna en aning ångest över min ålder.

Glad Påsk förresten! :)

Nu sitter ni säkert där och undrar vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Jo, ingen sjukt spännande resa, men jag kan dra en liten snabbresumé.

På tisdag åkte vi, och på blåsiga skavsta funderade jag på om det verkligen var smart och bara ta med sig skinnjacka.. Tänk om vädret skulle vara lika dant där?
Väl framme så förstod jag att jag hade fel. Varenda kotte gick runt i t-shirt och shorts....Mamma och jag, vi bode ju hos mormor, och pappa bode ju i en lägenhet som tillhör min faster. Resten av dagen gjorde vi absolut nada, tog en promenad typ..

På onsdag så försökte jag sola lite å chilla. Sen fick vi ett besök av min mors morbror som jag inte blev lika glad att se som alltid...En alltid livlig och skojig man som trots sin cancer alltid skojat å så, var helt plötsligt helt förändrad. Pinnsmal och totalt stum. Kunde inte sitta i samma rum, för jag var i ett chocktillstånd....Det var konstigt att säga hej då sen....
Kvällen blev trevligare då jag, mor, far och jag gick och satte oss med min faster i trevliga, häftiga gamla stan, med en massa turister....

På torsdag träffade jag mina ungdomar. Träffade upp Stefan på ett torg utanför nå presidentpalats. Sen mötte vi upp hans killkompis och så gick vi långt åt helskotta till nåt pankaksställe. Sen mötte vi upp ett par, som mest var sådär gulliga och nästan lite jobbigt kära...Sen gick vi till MC-Donalds... Sen gick vi återigen långt åt helskotta, fast det var meningen att vi skulle gå och dricka Kofola(smakar som julmust blandat med medicin), men deras favoställe var stängt så vi gick återigen långt åt helskotta och chillade. Sen var jag tvungen att dra, så jag gick och mötte upp far, mor och fars kusin och satte oss på nåt ställe igen i gamla stan.

På fredag tog vi en snabbis till landet, där jag återigen njöt av värme. Sen på kvällen åkte vi tebax till stan och till faster på middag...

Och idag? Jo, på planet så träffade vi folk vi kände, och de köpte en present till mig, mascara-paket typ..Så har jag just mumsat i mig Sushi. Vad ska jag göra lixom? ut å festa blir väl kanske om några veckor med min kära banan :)




I Torsdags
Stefan, Kira(smeknamn?), Forest (smeknamn?), Adam.

Kommentarer
Postat av: Aho

Pratade du kyrkan med Stefan?

2009-04-12 @ 11:11:57
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja gjorde du det Carro?;)

2009-04-12 @ 21:26:10
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0