Mickis 17 år :)

Ja..så var det fredag..Veckan har gått grymt fort..asså det känns som det var igår då jag satt här och väntade på att kim skulle plinga på för att vi sedan skulle göra i ordning oss och gå på pickans party :O

På tal om Pickan, Hon fyller år idag :D
Grattis på henne :D!!!<333

* Ush va söt hon e! :O :)

(skol)Veckans höjdare:

* Jag har blivit hjärntvättad av min far och har därför börjat kolla på ekonominytt.
* Blondinbella frågade varför folk apploderar när planet landat..Håller med henne att det är oerhört töntigt dock....
* När min körkortsteorilärare frågade vilka sinnen vi har svarade en kille: "Avund,girighet..."
* Jag var bitchig mot Christian idag.
* Idag skulle jag fråga vår fysik-magister LO om när jag ska få göra läxprovet som jag skolkade från i onsdags..Jag sade då givetvis ej att jag skolkat utan "jag var inte här när vi gjorde det"..Då svarade han: "Jo, jag vet. Jag var lite förvånad"....Ska jag tolka det som att han tar mej som en ambitiös och duktig elev?!


Kommentarer
Postat av: Aho

haha underbar bild på pickan <3

2008-10-04 @ 21:20:34
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0