Långt inlägg

Detta är nog det längsta inlägget ever.

Asså nu har ja mått illa i 3 dagar. Jag ville ju leka med mina små vänner idag </3:(...

Snodde en lista av elaine som ja satt å skrev på igår XD. Varning för många rätt oseriösa svar å tjat om Diana*



ALLMÄNT...
Namn: Bitch-Carro
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 173 om jag inte krympt eller växt sen ja mätte mej sist
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Öh?typ mörklblont/ljusbrunt lr nåt...
Är du kär i någon: Nej..Eller just det..Förlåt Diana var påväg att glöma dej <333:D
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, iaf nu på hösten...
Tänker du på självmord: På fysiken ja...
Tycker andra att du är attraktiv: Hahahaha i dunno
Vilket shampoo använder du: såntdär luffit 2 i 1 schampo
Vilken parfym använder du: Olika. Just nu Christina aguileras första..
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Är inte det sånt en tvättmaskin gör?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Haha mitt skrik på lisebergsbanan?unforgetable

SENASTE...

Film du köpte: Köper aldrig filmer..Har typ 10 avsnitt av snobben å snurre sprätt...
Låten du lyssnade på: Stole-Kelly Rowland
Låten du hade på hjärnan: Haha säkert Bag in da Box...
Låten du laddade ner: Minns inte...
Personen du ringde: bror
TV program du tittade på: Öh, säkert nån vänner repris eller nåt..
Personen du tänkte på: Diana ;P , vem annars?
Film du hyrde: shiiit :D länge sen..Har säkert inte hyrt en film sen jag omedvetet hyrde en fransk porrfilm med challe, eliana å annika!
Film du köpte: öh har aldrig köpt en film!har bara 10000 snobben-avsnitt å snurre sprätt typ...FAVORIT...
Mat: Thai&Indiskt
Låt: Åh så otroligt svår. En av dem är iaf More to life-Stacie Oricco.
Sak att göra: Vara med mina kompisar och att resa :)
Sport: Att spela tennis, att kolla på hockey....
Dryck: HÖHÖ...nämen cola
Kläder: Sommriga..
Film: Hahaha...Vit Oleander, ett päron till farsa och en massa bollywood filmer...
Bil: Ahlgrens sursockrade ;)

ANTAL..
Gånger du varit kär: Diana, you´re the love of my life XD XD XD
Gånger ditt hjärta brustit: När jag fick reda på att Diana gillar T och inte mej :(
Hjärtan brustit på grund av dej: Dianas brast väl säkert när ja glömde bort henne :,(
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Asså domdär jäkla journalisterna som inte respekterar mitt privatliv!
Ärr du har på kroppen: I dunno if I have any. Kanske nåra små


SENASTE...
Bok du läste:
Världens ettikett
Personen du fick mail av: Facebook...
Personen du fick brev av: vem skriver brev nu för tiden?
Personen du fick sms av: säkert veronica eller nån såndär...
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jullafton?Nej men typ söndags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
vart i skolan
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: olika
Gillar du att slåss: nej :(
Vad ska du göra ikväll: Chilla
Är du seriös: Nej, aldrig och speciellt inte när jag skriver dehär
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: lite överallt
Använder du hårspray: aldrig
Kan du stå på händer: ja. Mot vägg.
Favorit serie: Desperate Houswifes

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
Båda.
Gillar du ketchup: Asså till rätt saker...Men absolut inte på fiskpinnar!
Är du glad nu: Nja
Var du glad igår: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, skitmånga.
Vad dansar du till: Fjortisdunk
Stockholm är: Fuck you Im from Stockholm ;)
Göteborg är: Hatahatahatahata gbg..haha skoja, trevligt..
Kan du sjunga: Vem kan inte det?
Mer värt än guld: Saffran..
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Indien,Brasilien, Sydafrika
Ska bli skoj: Höstlov in Paris with my two nacka-bitches ;P
Ska inte bli skoj: Att få tebax matteprovet XD
Sparar till: Att kunna hänga i Kalifornien efter studenten perhaps..
Väntar på: Lovet
Pålägg som gäller: Smör, kanske marmelad om man är på hotell...
Dagens dryck: Vatten


*för er som inte vet så är jag straight och Diana är bara min kompis, vi har bara endel internskämt om att jag är besatt av henne, på ett till viss del sexuellt sätt...



Stacie Orrico-More to life



Kommentarer
Postat av: Aho

Du är inte alls straight Carro! Vi är ju ihop. tack för att du glömmer mig, och är otrogen med diana :( FUCK UUU

2008-10-24 @ 23:34:00
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha sötnos! Älskar diig!



haha vadå skämt? såklart det inte är, du är bi har vi kommit fram till, det är vi alla :)<333

2008-10-24 @ 23:37:51
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Carro

hahahaha XD

Re Aho: Förlåt, jag måste ha glömt...



Re Diana: Älskar dej oxå! Okej, så ni satt å snackade om mej igår, jag känner mej smickrad, eller borde jag?:P

2008-10-25 @ 10:48:35
Postat av: Aho

Du borde absolut inte känna dig smickrad :P U SUCK!! mf. hahaha :D

2008-10-25 @ 17:43:09
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0