Lack på DH

GAH!

Blev så hemskt uppörd av att kolla på Desperate Housewives. Nämligen hur stor grej det blev utav att Lynette gav dendär lilla fula skitungen en simpel örfil! HALLÅ! Hon misshandlade inte henne, hon gav henne liten örfil på kinden!

Bara så ni vet e jag emot hela denhär lagen som förbjuder att ge sin unge en örfil, och stödjer helt och hållet länder som t.ex frankrike där det e lagligt. Blev också upprörd i somras när jag hörde om några tjeckiska turister som fick flera tusen kronor i böter för att de örfilat deras unge på deras semester i Kroatien... Jag är alltså då inte för att ungar ska gå runt med blåmärken på kroppen, men ett litet smack på kinden gör enligt mej mer nytta än skada.


Kommentarer
Postat av: Aho

man ska absolut inte slå sina barn :o enda undantaget är den där bitchungen i DH.

2008-10-11 @ 14:19:13
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Carro

RE:Aho

men ungen återspeglar verkligheten... det finns fler sånna som hon...Jag menar inte att man ska slå snälla barn, men ska fanemej få ge en sån bitchunge en örfil om den är odrägligt elak och jobbig!

2008-10-11 @ 16:21:39
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0