halloween?No thank u

Halloween?!
Nej..asså den dagen jag emigrerar till usa så kommer jag klä ut mej och skära pumpor. När jag var en lättpåverkad snorunge gick jag ut på trick or treat på gatan. Redan då märkte jag av populariteten av denna kommersiella "helgdag". 50% av alla som änns öppnade sina dörrar frågade: "är det idag?"... Nej, men amerikaner kan ju gärna sätta igån och öva på små grodorna. De borde ju ta till sej av våra traditioner? hahaha :D..Nej jag älskar fortfarande staterna, men sluta upp med att ta halloween å valentines day på allvar...
Istället ska jag ägna kvällen åt att vila upp mej från mina intensiva dagar i Paris och eventuellt ta tag i pluggandet som jag inte ägnat en sekund åt.



hahaha videon e tillägnad Filip å Jakob. Det var Per Gessle trots allt som vi hörde på vägen hem från flygplatsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0