Skärtorsdag

Idag var jag i skolan.

Andreas hade en tysk tjejkompis med sej. Det var väldigt roligt att snacka svengelska. Jag fick dock en chock från början när jag fick reda på att hon va tysk å att ja tvingas snacka engelska hahaha XD det kan natta å diana intyga :D..men ja vågade iaf snacka med henne till skillnad från alla andra ;P....:P...Det va kul, även fast denna tyskengelska är ganska svår å förstå å hon tycktes inte fatta vad ja menade riktigt haha "are u reallly spanish" hahaha, tess å diana fattar ;P....

Nu ska jag käka tysk chocklad (å vilket sammanträffande :P) och kolla på View from the top som jag lånade från Johanna :)


Tschuess :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0