I LOVE EUROPE!

Idag är det då dags för melodifestivalen.

Jag har en utstickande åsikt om vem som ska vinna. Jag tycker att Christer Sjögrens I love Europe ska vinna.
Nej, jag älskar inte den. Men den har OERHÖRD potential i Eurovison. Nu säger ni att den är töntig. Men de som kollar på eurovision song contest ÄR töntar. Medelålders dansbandslyssnare. Tyskland skulle direkt ge den 12 poäng, Christer är redan stor där och låten är såååå deras stil ( tro mej jag har kollat på tysk nyårsunderhållning). Och Resten av Europa har generellt sån stil som Tyskland.
Alla känner sig träffade av låten när han sjunger " A big happy family" om Europa. Tänk er, alla pluttländer älskar denna känsla av samhörighet!!!!

Om nu Christer inte vinner tycker jag att dessa är Ok:
Amy Diamond
Norman
Rongedal
BWO
Sanna Nielsen

Inte Charlotte tack, låten e trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0