home

ja mina damer å herrar hej på er :)

Nu har ja då alltså mina sötnosar komimit hem. Riktigt sådär hemsk "tur" med vädret hade vi, det var lixom fint sista dan (idag då)...Annars var det kallt

Några elaka pojkar hälde vatten på mej när de åkte förbi med sin bil :D...Detta på annandag påsk. Det är någon typ gammal tradition på annandag påsk att man ska skvätta vatten eller parfym å typ piska försiktigt med en typ mattpiska på tjejer. Detta har dock unga pojkar på senare tid missuppfatat och tror att man ska HÄLLA ut hela jävla evian flaskor på folk de inte känner. Detta drabbade mej å min vackra kappa, medans kusinvitamin brevid mej klarade sig utmärkt. :P...ok lol :D

annars har jag muppat omkring mej. Har märkt av en emoinvasion där oxå.
länktar tills sommaren för då kanske en flicka i exakt min ålder kommer å hälsar på så har jag nån att gå med på alla fjortisdiskon som existerar där.  
skoja
world is not different

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0