Friday again

Åååh Freda :D :D

Jag kom hem och blev genast full av glädje när jag såg ahlgrens nya sursockrade bilar liggande på den glasiga vagnen vi har i köket. ååh de är såååååååå goda :3....

Juridikprovet gick helt ok, även fast jag svarade helt fel på första frågan så lyckades jag nog rätt bra med tanke på att jag denna vecka har varit helt okapabel till att plugga. Men så är det ju om man ligger å latar sej på stranden i en vecka, då är man ju så jäkla lat när man kommer hem :D

För första gången i mitt liv får jag ta å plugga på en fredag. Måste ju skriva om kubanska revolutionen, men i och med att den är ganska spännande så ska det nog gå bra :).

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0