Fredag

Idag kom jag till skolan å satt å höll på att smälla av på historian. På tavlan stod mitt namn tillsammans med samtliga huliganer som inte lämnat in sina uppsatser. Efter lektionen frågade ja min historialärare varför jag stod med å då sa han "måste glömt kryssat för att du lämnat in, lärare kan ju oxå göra fel ibland eller hur? *smile*

Sen hade vi fysik. Då skulle Alex å ja göra vår labbraport. Alex blev rasande när det kom fram att jag ritat diagramet fel. Jag fick springa för livet och Alex kastade böcker efter mig.

Behöver inte nämna engelskan, det händer aldrig nåt kul där.

Rättskunskapen var kul, Mickis tjatade på mig att jobba. Människan är verkligen min extramorsa.
Vår lärare sa att han kommer att rösta på BWO imorron.

På idrotten körde vi djungelvolleyboll igen. Jag suger på det, men who cares, jag e bra på annat...

Ps.
Mitt liv känns meningslöst. Vi fick våra omdömen. Jag fick T/MT i Spanska. Hon skrev att ja måste vara mer muntlig. Jag har ALDRIG fått nån dålig kommentar i spanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0