.

urk..

vad tiden går fort, är kl redan 4?! hallå det känns som den är 2..

Idag har jag som vanligt spelat tennis...Nu ska jag skryta lite:
Vår vanliga sega gamla gubbe till tränare var ej där så vi hade en dam som tränade oss. Trots sin ålder var hon ändå ungdomlig och cool. Vi skulle turas om att spela mot henne, och efter att jag kört började hon helt plötsligt att applodera  :D :D och alla andra bah: "ååå vad duktig du har blivit"...Jag kände mej som värsta tennisproffset. En lyckad lektion.

Idag ska jag kolla på melodifestivalen. Pratade med min gamle klasskomis Martin idag på msn. Blev positivt överraskad när han började snacka för ja har ju inte hört från han på ett bra tag!. Iaf så svarade han såhär när jag skrev att jag ska kolla på melodifestivalen:
"du vet väl att Björn Gustavsson inte ska vara med va?"
Snacka om att han är en stor del av melodifestivalen att folk frågar sånt! Lixom som om han är avgörande för om man ska kolla på programet eller ej! :O :P.... Själv är ja ej så besatt av honom, men ja erkänner ju att han är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0