:D

hej

idag har jag varit i skolan...jag fick ett gjädjerus när johanna berättade att vi inte hade nån aerobics...

Jag har typ bestämt mej för vad ja ska välja för individuella val...Internationella relationer och Körkortsteori...
Jag håller med Mickis att hela dehär valgrejen suger. "Samhällskunskap B är viktig för dej som ska söka till högskolan" står det i broschyren. HALLÅ? Hur ska jag kunna hinna läsa det OCH alla jävla B och C kurser i andra ämnen, t.ex Engelska C i trean?!?!?!?!?! Passen krockar ju oxå.

Creepy känner att ja håller på å bli förkyld. Ni får skratta, men faktum är att gulsot yttrar sig 14 dagar efter att man blivit smittad genom en förklning. Imorgon är det 14 dagar sen ja åt på dendär lodar restaurangen man sitter på golvet på (ni såg i bilddagboken) ....
Detta läste jag i en bok för 1000 år sen så det kanske inte stämmer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0