^^

Yo!
 
Det senaste dygnet har jag förutom att ha varit lätt förkyld mest suttit å vart lite lättad över att min c-uppsats är inlämnad. Visserligen har jag en gammal skrutttenta i nationelekonomi fredag nästa vecka men äh.
 
Jag har kommit på lite sådär att jag vill sommarjobba i sommar. eller vill, måste. lite pengar samt att fördriva svensk sommar (ja jag sa just det) e ju något jag e nyfiken på. Så till mina arbetande vänner så skulle jag önska, om era jobb söker sommarjobbare, vänligen kontakta mig. Jag har inga preferenser precis utan kan tänka mig typ allt möjligt.
 
Snart ska jag gå och träffa Veronica. Den lilla flickan ska överge stockholm snart och vi måste självklart ta en sista sushi/kina-buffé och snacka en massa skit innan dess.
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0