Rain

God Morgon.

Fan vad det regnar.

Igår var en myspys dag. jag, aho och novotny drog till kungsan å drack vin på en bänk. Sen vid 8 skulle novotny dra för att träffa upp sin syster å kolla på matchen så aho och jag drog på äventyr till norr å hängde med myschly och max. det var mys. fast vi kollade inte på matchen. Tror nog vi e dom enda i landet som inte kollade på matchen faktiskt. Men det e fan inte värt ändå:P swe förlorar ju bara.

Nu ska jag gå å snacka med käre mor om hon villl följa med min till farsta eller nåt annat shoppingplace. E ju nämligen så att käre Erik fyller år på midsommar å ska ju ha en present så söt som han är :)

U know u love me xoxo

blö jag ska nog sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0