Hemma

Sådär
 
Igår kväll kom jag ju då hem från östergötland.
 
Har haft en trevlig ons-lör därborta trots en lättare men ack så irriterande förkylning. Roligt midsommarfirande å allt.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Erik träffar jag först om en vecka och mina små barn Aho, Diana och Michaela har åkt till Peace and lööve. Så jag e rätt left alone. men vafan ska nog försöka träffa veronica(+jessica?), novotny och kim så mkt som möjligt nu i veckan för veckan efter det (på tors den 5) åker ju jag på min 2.5 veckor långa semester wääh.
 
Ska nog försöka ta fästingvaccinet oxå. Vetefan om man ska ta det om man e förkyld? vill inte bli hemskickad eller nåt. Wääh stress.
 
Aja nu räcker det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0