sakna

Kom för ett tag sen hem från Erik som kom hem igår eftermiddag för att leka med mig i ett dygn. Innan jag åker. Så vi ses först om 3 veckor. Suck. Jag dör :(...Kommer sakna mina kära vänner oxå :(. Har redan sagt adjö till veronica, i fredags, Jessica var sjuk så hene får jag träffa så fort jag kommer hem och mina älsklingar ska jag träffa ikväll på indisk middag på Ellora. En jättegod indisk restaurang på söder som har världens godaste cocos-fyllda naan-bröd :)
 
 
Fler mysdagar på stan när jag kommer hem, Ja tack!<3
 
 
 
Dumma batterier i digitalkamera svek mig igårkväll när jag skulle ta kort på min sötiz på vår lilla skogspromenad igår :P Okej. Det är inte meningen att jag ska fotografera/bli fotad. Haha ska för engångsskull fota och vafan händer då? kameran bangar pga dåliga batterier. FML
Hahaha. Jag vet attt Erik av någon anledning HATAR denna bild. Men jag tkr den e jättegullig och jag älskar hur du håller flaskan sådär fancy med fingret sådär :P. Haha sötnos. Om ni undrar vad trenden att hålla glas sådär kommer ifrån så kan ni fråga min lilla nörd. för han vet och berättar historian bakom det :). Mer mys och roligheter med Erik när jag kommer hem, Ja tack!<3
 
 
 
Hur SNYGGA är inte domhär två på denna bild?! (och annars oxå ;p). Och hur konstig var inte den kvällen? Fler konstiga/random kvällar när jag kommer hem, Ja tack!
 
 
'
 
Haha jag må se ut som ett mongo på denna bild men jag tkr om den ändå =). Klippte bort våra internationella bffs :P. Fler roliga utekvällar med utbytesstudenter och fotmassage(!) när jag kommer hem, Ja tack!
 
 
Och ja..Kim våra promenader har jag ingen bild på. Men fler promenader med Kim när jag kommer hem, Ja tack! ;)

Kommentarer
Postat av: E

Naan bröd!

2012-07-11 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0