:P

Tjohoooooo =)

Solen skiner. Yäy. Å jag har inte bloggat på länge. Har väl inte gjort så mkt förutom att ha hängt me soet erik, som åkte hem igår :(. Vi kommer inte ses på ett tag :/. Mina soeta vänner mickis,kim å aho var här i torsdags å det var myws. det e allt. e i princip frisk om det inte vore att jag av ngn random anledning hade huvudvärk i natt/morse.

Ska fixa mig snart för vid 7 så kommer Veronica och Daniel och hämtar upp mig för vi ska dra hem till veronica och jessicas kompis steffi. Någon slags förfest/middag där å sen planeras utgång. Men det får jag se om jag klarar av utgång. Känns som att jag inte är säker på om jag är tillräckligt frisk för att ta risken att festa nu när jag faktiskt ska till Slovakien på måndag :O. Daaaamn imorrn måste jag sätta igång och packa!

lalala på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0