Here I go again

Hej!

Har inte bloggat på ett tag. Vad har jag gjort sen jag kom hem från slovakien-land?

Över helgen var jag ju då i finspång, östergötland å hälsade på Erik som är där nu över sommaren. Var avskedsfest på fredagen för en tjej som heter Alisa å ska till Usa. På lördagen åkte vi ut långt åt helvette till en bondgård med Eriks bff KH å KHs syrra Tove å gick på vuxenkräftskiva. Var jättecoolt å hänga me bönder faktiskt :D. Sen på söndag var det bara godis å chipsätande å PINSAMHETER.

Igår träffade jag Veronica å Daniel i stan. Vi åt libanesiskt å kollade i affärer (läs hängde med Daniel å shoppade:P). måste till stan igen å hitta höstskor å massamassa kläder ngn gång

Hmmm påtal om libanesiskt så har jag ett minne av att min salongsberusade fader sade när vi var på Malta att vi ska ta å åka till Beirut ngn gång (med mina kära halv libaneser Filip å Jakobs familj). Vet inte om detta bara var ett fyllelöfte men dethär tkr jag ska tas upp igen!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0