=)

ojojoj. nu har jag minsann märkt att jag har något inplanerat varje helg framöver :O:O.

En kär lista:

*Denna helg: Middag&Party för att fira Aho.
*Nästa helg: Antingen filmkväll eller utgång med Veronica.
*Näst Nästa helg: Påsk! då åker jag till Slovakien Lördag-Torsdag.
*Näst Näst Nästa helg: HÖGSKOLEPROVET!..Jag fyller 19 dagen efter...
*Nästa Näst Nästa Nästa helg: LONDON!

Haha! minns att jag gjorde en liknande lista i höstas som oxå slutade med London!

Sen två helger efter det är det valborg, och mindre än två veckor efter det vår skiva! :D

Så ja..jag kommer inte sitta å rulla tummarna tiden innan studenten!

Nu kanske jag borde fixa mig snart. PUWS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0