Party

haha! ska jag sammanfatta helgen?

I fredags drog jag till veronica där vi skulle kolla på film. daniel joinade oss, då han egentligen skulle gått ut, men stackarn va sjuk så han kollade på tjejfilmer med oss :)

I lördags förmiddag drog veronica å jag till hennes far i stuvsta där vi chillade, lekte med en zoet vovve som heter Nikes å åkte till skärholmenscentrum. Sen fixade vi i ordning oss å sen så kom malin å vi bestämde vart vi skulle...På bussen mötte vi upp Mikaela som jag aldrig träffat förr, men hon var trevlig =). Först åkte vi till ett ställe jag inte ens har några kommentarer om. det heter viper och är tragiskt, men de har billig dricka som vi konsumerade där hihi :P
Vid halv 11 drog vi till Laroy...vi tänkte egentligen gå till Pure, men vi gick förbi laroy å tänkte att vi kan ta det lika gärna. Där var det riktigt skoj. Vid 12 drog Malin å Mikaela. Veroncia å jag förflyttade oss till det andra dansgolvet. Där stiftade vi en ny, mycket värdefull bekantskap, med alldeles förtäffliga idéer! Haha! Sedan fick veronica ont i fötterna, så vi vilade lite, dansade lite till å drog till donken och sedan åkte vi hem till veronica =)

Nu är jag hemma efter 100 år och ska på promenix med Kim i eftermiddag :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Veronica

vi hade ju det så jävla bäst ju!!! =D Love laroy! och dej babe ;)

2010-03-01 @ 19:41:36
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0