hello m8! :)

Hello mates!

Ja gårdagen var rätt aktiv! Först var vi i Tanto med Pickan,Henric,Malin,Tess,Kim och Aho. Där satt vi och knaprade på riskakor, snackade skit och kommenterade alla.... Efter ca 2 h så fick jag gå...Innan Diana och Dennis kom :(... Jag skulle nämligen träffa min lilla 15 åriga vän Jackie från Sydney, Australien =). Har inte träffat henne på 5 år!. Så vi åkte hem till hennes släktingar vid huddinge/flottsbro eller var det nu är....  Där grillade vi, kollade på dreamgirls och tom dansade! Haha hennes släktingar är helt crazy trots att de är typ 50+. Me like!

Shit va kul vi hade, engelskan gick bra förutom när jag fick hjärnsläpp och inte hajjade vad "braces" är för något. Har kunnat det men glömde helt bort! Jo för er som är lika efter som jag så betyder det tandställning i detta fall. Å hon frågade om jag någonsin haft sånna. För jag har tydligen så fina tänder enligt henne...Man tackar!

Och idag då? Då är det söndag. Jag ska kanske ut å jogga igen! Ja, jag har blivit duktig =)

Kommentarer
Postat av: Diana

Woho! Lycka ;)

2009-05-04 @ 22:12:10
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0