Röda plastmuggar?

Hej!

Har ju inte bloggat på ett par dagar.

Jag har inget att skriva om för tillfället. Hade muntliga nationella i Engelska. Tess å jag satt där å snackade på...

Finns det nån som vet vart man kan köpa röda&blåa plastmuggar som är typiskt american party?

Jag har inte pluggat nåt på 1000 år...Måste göra det.....

Min mammas morbror som jag nämnde om för några veckor sen, som var så plötsligt smal och tystlåten pga sin cancer, dog i natt :(...Det känns skumt att aldrig mer få träffa honom. Varför finns cancer? Nu var han ju rätt gammal, men det får mig ändå att känna hat mot cancer... Det drabbar unga som gamla, rika som fattiga,  och det finns inga egentliga bot. Jävla skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0