Norge.....

....NORGE NORGE NORGE XD..

Haha, nja asså Natta, Alex (her brother), och jag var inga fan av Norges bidrag...

Igår var det trevligt hemma hos Alexandra =). Jag och de andra mupparna åt Sushi, nån koreansk maträtt och annan random mat. Sen snackade vi lite skit och kl 9 började ESC. Vi garvade ihjäl oss på greklands bidrag. Haha sexy moves. Vad jag minns var han sångarn mycket snyggare förra gången han tävlade för grekland....

När det var ca 4 låtar kvar var vi tvungna att ta bussen, då nästa gick först om en timme....Jag kom hem mitt under röstningen...Shit vad Norge vann! haha :P....När han sjöng sin vinnarlåt tyckte jag att den var rätt bra ändå ;)

Nu ska jag vänta på att my aussie m8 Jackie loggar in på msn XD. Man måste stämma msn-träffar med henne, pga the time-difference :P....

Adiós


WOHHO, VÅRA PARTYDANSSTEG FRÅN OCH MED NU ;D




Mickis och jag kallade detta för kroatisk restaurang-musik.



Portugal  var lite gulliga ,eller hur?




Jag vägrar lägga in Sverige eller Norge, för de lär vi få lyssna ihjäl oss på i radio...Turkiets svängde men jag kommer bara få den på hjärnan om jag lyssnar på den en gång till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0