nordkorea

lololol...Haha sitter på min juridiklektion och ska leta fakta om nordkorea....haha precis innan lektionen skämtade jag med de andra i min juridikklass att huddinge kommun=nordkorea...Och gissa vilken uppgift vi fick? hitta info om nordkorea...Haha alla höll på att dö....

När jag kom till skolan var typ hela skolan utanför entren då det var brandalarm...Sen efter typ 10 min var det ett till....och det hade varit ett innan jag kom oxå XD haha...
Men jag träffade min lilla veronica som jag inte sett på 3000 dagar å hon bjöd mig på sin studentmottagning den 5:te :P....Okej, jag måste in till stan inom kort asså :O

xoxoxo nu är jag inaktiv med pluggandet asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0