"Lebb-Carros" presskonferens

På senare tid har ni säkert hört en massa snack om att jag skulle vara "Lebb-Carro". Jag ska börja med att säga att jag inte har något emot homosexuella, men jag tycker ändå ni borde få veta hur det egentligen är.

Jag är ej homosexuell. Visst, jag tycker att endel tjejer kan vara snygga, men jag känner ingen som helst attraktion till dom.

Anledningen till att mina vänner tror det är för att jag en gång i tiden var Diana-sexuell, dvs jag visade en besatthet av Diana..

En tjej i min klass som heter Mingis sa igår att hon trode att jag var lebb för att jag (tydligen) en gång i ettan tagit upp hennes telefon och fotat hennes rumpa....HAAAAAAAAAAHAHAHA! XD...Kommer verkligen inte ihåg det. Konfronterade henne idag genom att börja tafsa på henne helt oförvarnat. haha, hon låtsades om att hon det inte stör henne, men det gjorde det säkert XD

På Kemin började Aho anklaga mig för att vara homofob helt plötsligt! (Detta står, svart på rött i hennes blogg).... Detta efter att jag utryckt en åsikt inom ämnet homosexuellas rättigheter.

Så, jag är varken homosexuell eller homofob!
Jag är inte homogent brunögd heller (förlåt, nv-skadad)

Nu ska jag fortsätta lyssna på låtarna jag la upp här på bloggen igår (rulla ner)

U know u love me, xoxo lesbian girl

Kommentarer
Postat av: Diana

jag älskar bara dig om du är lesbian girl:)

2009-05-17 @ 21:53:51
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0