Haha, världen är liten. Det gör carro förvirrad

Okej. Ja är lite förvirrad haha XD

Jag blev addad på facebook av en människa som jag träffat för sjukt länge sen. Han bodde i Stockholm, men bara tillfälligt då han var son till slovakiska ambassadörer som jobbade här i sverige. Han har tydligen flyttat tillbaka men nu, helt plötsligt när jag kollade igenom hans bilder ( och några av dom var från hans liv i sthlm), såg jag ett mkt bekant ansikte. Jag var övetygad om att en av killarna gick på min skola-på min avdelning. Jag sökte det namnet på fronter för att se om jag hade rätt. Det fanns en med det efternamnet, men med annat förnamn. Tvilling? Vad fan? :D
Vår jord är INTE STOR


Haha, annars måste jag bara berätta att vädret e helt awesome. Det är för varmt för att sola. Vi har iaf grillat och jag har hållt mig i skuggan. Har tagit en anti-allergi tablett som för en gångs skull hjälpte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0