Desperat marknadsföring!

Jag skulle kunna tänka mig att jobba inom reklambranschen, men jag stör mig på desperata och pårtängande försök att få sin produkt in i rampljuset.

Idag kollade jag igen på 90120. I varje avsnitt ÖVERDRIVER de med att sätta in Dr pepper överallt. Alltid när de sitter på nåt fik (där dr pepper loggan tycks vara överallt) beställer de Dr pepper, eller så ska de helt random säga att de har druckit för många, eller så finns den bara där. Även på skolluncherna....

På tal om Dr pepper så måste jag säga att jag HATAR den jävla drickan!

Okej, jag orkar inte skriva nåt mer idag....Bara att jag ÄÄÄÄÄLLSSKKKAR vädret =)....Kändes som rena rama afrika när vi var ute på rasten...

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0