ppl

Hej människor!

Jag har absolut inget å skriva om. Ska bli väldigt soft med helg, men denna vecka har ändå varit chill... Har i princip inte pluggat alls. Ska bli kul med helg, och ahos födelsedagskalas (haha just det kalas, du får vänta ett år till, först då säger jag fest). Nej men det blir kul.

Idag såg vi en indisk film på engelskan. Tyckte den var lite fejk-bollywood. Den var en såndär film som verkligen är till för att säljas i västvärlden. När jag säger att jag gillar Bollywood filmer, gillar jag seriösa filmer. Sånna med proffsiga riktiga dansnummer.

Nu är vår tv lagad. Igår sög den enormt, men idag är den lagad. Shit. Jag märker verkligen hur mycket allt kostar i vuxenvärlden när sånthär händer.

Hej då sötnosar!

Kommentarer
Postat av: veronica

haha jag vet =P men jag hade bråttom och var inte inne på min data så jag trodde det var nåt sånt =P men jag va ju inte långt ifrån =P ;)

2009-03-12 @ 22:45:56
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0